Tisdagsbilden

image1059

I många bloggar visar man vår-blommor och andra vårtecken.
Här är det fortfarande långt till vår...

BloggRegistret.se
1 Gabbi:

skriven

Va fint!! jag älskar snön, men nu e de för sent för den att komma, så nu hoppas jag på vår
:)
Kram

2 Fia:

skriven

Vad fint det är med snö. Vi har knappt haft snö den här vintern, och det lär väl inte komma nu heller antar jag. Så nu får vi rikta in oss på våren.

3 Eva:

skriven

Åh men du har ju snö!! Jag älskar snö! :o))
/Eva

4 Margaretha:

skriven

Hoppsan....finns det snö i detta blaskiga land??
Här (göteborg) är det mest dimma....bläää.
Jag saknar verkligen snö men snart börjar jag att misströsta.Det sticker upp lökar överallt och pollenallergikerna har börjat att känna symptom.Såg igår ett träd alldeles fullt med ulliga videtussar.
Ur led är tiden!!!!!!!
Ha en fin kväll (ändå)
Margaretha

5 Mia:

skriven

Vet ju att du tycker så mycket om snö, men här har det hattat hit o dit med vädret hela vintern tycker jag, så nu kan det gott bli vår! Det blir ändå ingen riktig vinter om snön kommer nu...vårvinter kanske... :-)

Kommentera här: