Tävling

Jag är med och tävlar om ett ett väldigt fint myspaket sponsrat av t4u.se. Jag hoppas verkligen att jag vinner det! Tävlingen arrangeras av Junitjej. Läs om tävlingen. Jag tycker att du också ska vara med och tävla! Kom ihåg att du har ingenting att förlora. Skynda dig nu och var med, du har bara fram till torsdag den 21/2 kl. 20.00 på dig.
image1048


BloggRegistret.se
1 synne:

skriven

Såg smarrigt ut. Ska anmäla mig pronto. Förlåt jag är så seg att skriva mail. Men det kommer jag lovar det.
Hade problem med att få in inlägg hos dig igår.Hade du problem?
Söndagsklem från nabolandet.
Synne ;D

2 Barbamorsan:

skriven

Jag är med....vill vinna!! =)

3 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja jag funderar på vara med i den tävlingen också!
Hoppas att du haft en härlig dag i solskenet!

Kram Sus

4 Mia:

skriven

Klart du gillar EFIT, speciellt min ;-)
Du kom ju med på ett hörn! *S*

5 F:

skriven

25 inlägg sen i onsdags. Inte illa alls ;)

Kommentera här: