Söndagmorgon



Nu är morgonsysslorna avklarade och jag sitter här med en härlig kopp te.
Ska ta en runda och se om mina favoriter är vakna nu.
Vad gör ni?
1 Nina på Johangården:

skriven

Sitter här och surar över survädret. Det är grått och trist... skulle behöva lite sol som en spark i baken. Har att göra, både kul och tråkiga saker, men fastnar här i bloggarna.

Ha en skön söndag!

2 Annsingen:

skriven

Mja sitter mest och väntar just nu. Ska till svärföräldrarna och fika:)
Japps vi hade det riktigt trevligt:))

3 Mia:

skriven

Ingenting....vad skönt det är;-) Jo, jag har lyssnat på gammal god musik på YouTube (som du sett) sen ska jag träffa ägaren till "lotten", det du! *L*

4 Linda:

skriven

Satt på en tvättmaskin, maken vattnar blommorna, jag ska klä på mig och sen ska jag göra matsäck inför skidåkningen!

5 Carina:

skriven

Vad jag ska göra?
Ta mig i kragen och göra min verksamhetsberättelse
Fackligt/politiskt för 2007, som jag har dragit på det...nu måste jag i dag :/
Annars har jag satt in Söndagssteken i ugnen, slängt i en tvätt i maskinen och röjt kläder efter Moa och mig i badrummet, vi är lika som bär på att göra högar av "halvanvända" kläder ;)

6 Fia:

skriven

Jag har just sett ett intressant program på Discovery om gamla indiankulturer i Sydamerika. Till det har jag druckit kanelte. Massor!

Kommentera här: