Snö och kallt

I går fick vi massor med snö och i morse när vi vaknade var det  - 14 grader. Solen tittade också fram en stund men nu har den gömt sig bakom molnen igen. Ska det äntligen bli riktig vinter nu? Jag håller tummarna!
I morse vaknade jag med huvudvärk och magen är fortfarande lite "bubblig" så jag håller mig hemma idag också.
Hur är vädret hos er idag?

1 Vaniljis:

skriven

Sådär ser det ut hos oss nu.. ;)

2 Vaniljis:

skriven

Krya på dig! Kram

3 Mia:

skriven

Nämen oj! Är det så pass vinter hos er????? Här har det kanske kommit 4-5 cm, lite snålblåst men inte mer...Fast jag vill inte ha mer vinter nu, jag är less på att inte veta vad det är för årstid, jag blir ju ännu mer förvirrad än normalt då... ;-)

4 Nina på Johangården:

skriven

Strålande sol och sex minusgrader kan jag bjuda på. Precis lagom med snö, så nu får det inte snöa mer.

5 Alex:

skriven

Inget vidare med magsjuka...Krya på dig!

Kram!

6 Christel:

skriven

Vi har rena våren här, snödroppar som blommar...Är riktigt avis på er snö...sen gick det som det brukar med v75:an jobb imorgon som vanligt...4 rätt. Elände..
Hoppas du mår bättre nu :)

7 kicki:

skriven

Vräker ner med snö...som hos er alltså...usch jag vill inte ha mer nu..
Ha det gott i snösvängen. Kramen

8 Inger Maryissa:

skriven

Här där jag bor i Stockholm,kom det snö igår kväll och fortsatte snöa idag på förmiddagen.
Men det är bara blötsnö, eftersom det är plusgrader, så det är nog risk att snön smälter bort lika fort som den kom.
Ja, vill nog också ha en riktig vinter innan våren kommer.
Ha det så gott
Kam

9 Plogflickan:

skriven

Äntligen har Kung Bore varit på besök!!

10 Carina:

skriven

Mulet med 7 nyanser av grått!! :-(
Vacker bild, disneykänsla faktiskt!
Kramkram Carina

Kommentera här: