Shopping och besiktning

CLICK HERE FOR FEEDINGTHEDESIRE GRAPHICS


I morse var det riktigt vinterlandskap här ute och snön föll fortfarande men nu har det slutat snöa och det lutar nog mer åt att det blir slaskväder. Idag ska jag och A in till stan på en shoppingrunda och så ska en av bilarna besiktas...tummar kan behöva hållas för oss idag...
Vad ska ni göra denna  onsdag?

1 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Åh så trevligt med en shoppingrunda! Hade jag också önskat om jag inte var så yr! =)

Kram Sus

2 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag har sökt jobb på löpande band, filurat på min läxa och varit ute med hundarna. Sedan ska de till veterinären på besiktning.

3 Mia:

skriven

Har shoppat, shoppat och så har jag shoppat... ;-)

4 Bastianhelena:

skriven

Very well done site! Please keep up the good work.

Kommentera här: