Rent Hus

Såg ni den nya serien "Rent Hus" som började på TV4 igår?
Helt otroligt vad äckligt det var =(
Den serien kommer jag att följa...hur skitigt kan folk ha det egentligen??!!

image1116


image1117

Glöm inte bort min tävling!!!
1 A:

skriven

God morgon. Jag kikade lite på det men jag tycker det är lite jobbigt för jag hade det nästan så förr... Fruktansvärt pinsamt att erkänna men jag kunde inte få till det och än i dag är det rörigt ofta hos oss men aldrig ohälsosamt längre.Det är numera bara papper och tidningar som ligger ett par dagar för länge. Det var för kanske femton-tjugo år sedan.... Men fy vad jobbigt det är att minnas. Så på ett sätt kan jag förstå mannen men på ett annat inte. Ha en fin dag...Kram

2 Vaniljis:

skriven

Kollade med. Fruktansvärt ohygieniskt. *ryser*

3 Nettan:

skriven

Åh, nej den missade jag.
Får kolla om den går i repris.

Kramizar

4 evans:

skriven

Jag tror att programmet krockade med något annat jag ville se, men det räckte med att se trailern. Hur kan man bo så där!? Ha en bra dag!

5 Helen:

skriven

Kände inte för de programmet, fy för. Men nu blir mn ju lite nyfiken så får kanske se nästa program :)
Förstår inte hur man kan anmäla sig till ett sådant program, men de är väl desperata!
Ska självklart vara med i din tävling.
Kram o ha de gott.

6 kicki:

skriven

Ja fy sjutton va äckligt och skitigt han hade det, hur kan man bara låta det gå så långt, han såg ju förövrigt ordningssam ut, tom struken skjorta, men hur i hela friden kan han tvätta och stryka, kanske tvättar någon åt honom också. Ja jag följer nästa program med spänning..
Ha det gott i solen

7 Mia:

skriven

Såg det på webben idag...nästan 3 ton skräp slängda, det är inte klokt!

8 Margaretha:

skriven

Jag njöt varenda sekund....Då framstår ju ens eget hem som ett välstädat paradis ;o)
Trots katthårstussar....
Man tror nästan inte att det är sant att någon kan på i ett sånt elände...Han kunde ju inte ens tvätta händerna inne på toan..Bläää
Margaretha

9 Åsa.S:

skriven

Helt otroligt också var de hittat den ljusa programledaren också tycker jag...

10 Marie:

skriven

jag fattar inte hur man kan bo i den skiten. det är ju inte mänskligt!

11 Carina:

skriven

Såg det inte själv, men min mor berättade med en förskräckelse hur äckligt det var :/

Kommentera här: