Räkna steg

Till veckan ska jag börja använda stegräknare.
Jag har blivit inspirerad av min blogg-vän Linda.
Vi ska även föra statistik och försöka peppa varandra.
Exakt hur det kommer att läggas upp är inte riktigt klart men det meddelas i kväll.
Det rekommenderas att man ska gå 10000 steg per dag har jag hört....
Är det någon fler som vill vara med?


Uppdatering: Vi börjar med målet att gå minst 6000 steg/dag första veckan och ökar sen med 500 steg/vecka.

BloggRegistret.se


Tryck gärna och ge mig din röst ;)
1 Linda:

skriven

Vi kör på 6000, börja lite lagom och sen ökar vi med 500 steg i veckan..!

2 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Skulle gärna vara med men jag har ingen stegräknare! =(

Ja vi hade super trevligt i går och jag mår också jättebra i dag!

Kram Sus

3 A:

skriven

Vi fick stegräknare av arbetsgivaren och de anordnade en tävling =/ Jag pallar inte... Vet att jag går en massa ändå och skulle glömt räknaren var och varannan dag =)

4 Marie:

skriven

lycka till med stegandet!

Jag vill önska dig en riktigt go söndag, ta vara på ledigheten!
Kram från Marie

5 Christel:

skriven

Har ingen....men kan kanske skaffa, så vi får se...kanske

6 Emmy:

skriven

Jag är gärna med. Är redan med i en stegtävling på jobbet som började den 14 januari. Så har stegräknaren på mig alla dygnets vakna timmar :-)
Hör av dig hur man ska följa statistiken.

Kram

7 Lexie:

skriven

smart att använda stegräknare :)

8 Lexie:

skriven

svar:jobbar extra på ett café...

9 Ferhat:

skriven

Vill du vinna SF Biobiljetter??
På bloggen http://ferhat.blogg.se/ finns det en tävling där du kan vinna SF biobiljett. Så kolla in och delta.

Förresten, jag lovar din blogg är grym och jag kollar in i din varje dag. Det är därför jag just skriver till dig.

10 Carina:

skriven

Usch en sån har jag ligger i väskan som ger
mig dåligt samvete varje gång jag ser den,
vet att jag borde ge mig ut på promenader oftare!
Kramen Carina

11 A:

skriven

Jag har minsann ångrat mig =) Ska ge det ett försök =) Kram....

12 MissyElliot:

skriven

Jag är med!
Har traskat och räknat steg i cirkus två månader.
Vill gärna vet mer om statistik och så.
:-)

13 Deafwebsites:

skriven

I bookmarked this guestbook. Thank you for good job!

Kommentera här: