Puder

Förra året på...jag tror det var Hälsomässan...så hittade jag ett puder som var helt suveränt.
Det påminner om det som kallades "indian-puder" men är tusen gånger bättre.
Idag fick jag hem en ny burk som jag beställt.
Vad använder ni för puder?





BloggRegistret.se

1 Madeleine:

skriven

Se kattkvinnans nya look i min blogg! Hon har lagt ner 25 miljoner på skönhetsoperationer.

Ha en trevlig kväll! ;)

2 Marie:

skriven

Inget puder alls. Vad är det för märke på det där?

3 Annelie:

skriven

Det är olika. Jag använder sällan puder numera.
Ha en fin kväll!

4 Carina:

skriven

Inget alls..möjligen bruntonad ansiktskräm till vardags.

5 A:

skriven

Jag kör á naturelle =) Kan inte ha puder... Ser inte klok ut =D Möjligtvis lite rouge....

6 emelie:

skriven

använder sällan puder. vart beställde du det ifrån?

7 Frida:

skriven

Om jag använder de så använder jag ett vanligt från make up store, de är jättebra ;) Älskar din blogg! :D:D

8 Margaretha:

skriven

Jag använder Guerlains Terracottapuder,superbra...Passar på att beställa det av någon som skall flyga...
Fisksoppereceptet från igår ligger på min blogg.
Kram
Margaretha

9 Solin:

skriven

fin blogg =)

10 Mimi:

skriven

Jag använder foundation...
Men solpuder på somrarna för att bättra på brännan lite.

11 Annsingen:

skriven

Använder ionget puder!
Det gick faktsikt jättebra! Allt var så trevligt.En underbar människa den kvinnan!

12 Denise:

skriven

Använder mig av ID. Älskar deras produkter!

13 THOWE:

skriven

Använder bara foundation :)

14 HELENASCITY:

skriven

använder bara foundation ;)

15 A:

skriven

Men jag tycker inte så jättemycket om något av de programmen.... Tittar inte på så jättemycket på TV. Är kräsen ;)

16 gabriella:

skriven

jag använder en frå makeup-store. är den bra :)

17 britten:

skriven

Jag använder id mirakelpuder i paris och det öär det bästa jag provat jätte nöjd med det ....kram

18 Emelie:

skriven

Jag använder ett puder som jag köpte på Ullared för 15 kr =) funkar ganska bra faktiskt.
Kram Em

19 Anna:

skriven

Jag använder h&ms puder..inte jättebra men de funkar. =)

20 Eva:

skriven

Jag använder ett från Dior och sen ett annat "solpuder" eller vad jag ska kalla det.. men kommer inte ihåg vilket märke nu.
/Eva

21 My:

skriven

Inget alls faktiskt!

22 Pusssycat doll ':

skriven

jag använder mest isadora ^^

23 Åsa.S:

skriven

Jag använder Lòreals mineralpuder/foundation.
Gillar skarpt!

24 Anonym:

skriven

vart fick du tag på pudret?=)

25 Eivindmiriam:

skriven

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

Kommentera här: