På radio



Jag lyssnar på radio varje dag men byter ofta radiokanal.
Varje vardagsmorgon så lyssnar jag på Morgonzoo på Radio Rix, jag bara älskar Roger, Titti och Gert  =)
När dom slutar sin sändning byter jag oftast kanal till Radio Guld där det spelas "musiken du minns".
Lördagsmornar lyssnar jag gärna på P4 och "Ring så spelar vi" (där är det nog viss tantvarning ;)    )
Och övriga tider blir det oftast Lugna favoriter.

Lyssnar ni mycket på radio?
Lyssnar ni oftast på samma kanal eller gör ni som jag gör och "hoppar runt"?


Ni har väl anmält er till min tävling?
Det är bara tre dagar kvar nu!

1 Junitjej:

skriven

ejmis, stämmer storlekarna överens med verkligheten på bon´a parte? Om jag har 38 kan jag då beställa en 38 där?

2 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja det var skitkul tema! Vi bjöd på osmansk gryta, den ligger på bloggen under recept! Sedan hade vi hemmagjord glass med blåbär och hallon! Supergott! Avec till kaffet. Rött vin naturligtvis till! =)

Gästerna gick hem kl 1:30 så det var en lyckad kväll!

Det är kul med temafester!
//Sus

3 Lisa:

skriven

Nä jag är dålig på att lyssna på radio, till och från jobbet brukar det bli en sväng av p3, hemma på tv:n kan jag he på golden oldies ibland!!!

4 Tanja:

skriven

Jag älskar att lyssna på radio! Själv lyssnar jag mest på NRJ men oxå P3 och Mixmegapol. Hemma i köket blir det Dabradion med P3 Star, det är det enda jag får in eftersom jag lyckats slarva bort bruksanvisningen med infon hur man ställer in kanalerna, jag lyckas jämt....morr...

Ha det bäst!

5 Nina på Johangården:

skriven

Jag lyssnar mest på P3 eller på någon annorlunda kanal via datorn.

6 Marra:

skriven

Jag lyssnar med på radion ibland. Men då är lugna favoriter den som går mest :)

7 kicki:

skriven

Potatisen påsatt nu, steken klar om en halvtimme...räcker till er också...
kramen

8 kicki:

skriven

Jag lyssnar också varje dag på Rix Fm, hela dagen faktiskt...av och till förståss. På lördag löser jag Melodikrysset, söndag blir det svensktoppen..
Ha det gott

9 Mia:

skriven

Jag är urkass på att lyssna på radio, flera gånger har jag tänkt att det ska bli, men icke!! Min radio står i bastun (förrådet) *suck* Jag tror att det är så mycket ljud omkring mig i övrigt, så att jag njuter av tystnaden...

10 Ulla:

skriven

Varje morgon när jag går till jobbet lyssnar jag på Rix Fm. Jag är oxå ett stort fan av Roger, Titti och Gert. Sen blir det inte så mycket mer radiolyssnande.

11 Mötley Annika:

skriven

Jag lyssnar på p3 rockster i datorn den mesta av tiden jag spenderar hemma ,annars e de mycket Disturbed ,Mötley (såklart) & Meat Loaf som snurrar här hemma nu...ha en fin kväll kram Annika

12 Alex:

skriven

Jag lyssnar alltid på Titti, Roger och Gert på vägen till jobbet.

13 Camilliondollar Baby:

skriven

På morgonen lyssnar jag alltid på Mix Megapol med Adam och Gry! På jobbet har jag ingen radio, så då blir det inget!

14 C:

skriven

P1 och P2 är det som gäller utom då jag vill lyssna på kasst skval. Då är det vad som helst som spelar musik mer än prat, men P3 gillar jag inte alls.

Kommentera här: