1 weronica:

skriven

ha en bra fredag :)

2 Åsa.S:

skriven

Men du... nu blir jag ju sittandes här, och får inget gjort resten av dan...
;)

3 Pialotta:

skriven

Nja den mannen blir jag inte så impad av, faktiskt.. det finns fler som är mer jordnära:-)
Ha de gott i Hudiksvall.. alltid gott att ta sig en resa:-)
Din tävling tackar jag för, men tar det där en annan dag, då det är annat som pockar på.. Kaffet är inte helt fel:-)
((Tjing tjing))

4 Nilla:

skriven

Oj nu tappade jag fokus dregel...Jo tack för tipset.ska nog hitta på nått åt grannen

5 britten:

skriven

lycka till på shoppingturen då.hoppas du hittar nåt fint..

6 Annelie:

skriven

Önskar dig en trevlig helg!

7 angelica:

skriven

ha en bra fredag :)

8 My:

skriven

Tack för den, mums! Hoppas din shoppingtur blir lyckad!

9 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Hoppas att du får en trevlig fredag i glada Hudik!
/Sus

10 Helen:

skriven

Mums tänk att hitta ngn sådan bland lakanen ;)
Ha de så trevligt.
kram

11 Lisa:

skriven

jag dregglar:D Hoppas du får en mycket mysig och trevlig fredags kväll hälsningar Lisa.

12 A:

skriven

Hoppas du haft en bra dag =)

13 Vaniljis:

skriven

Mmmmmm...dreglar...

Kommentera här: