Och vinnaren är....



Grattis Anette!!
Du vann semel-paketet!

image941

Tack alla som varit med och tävlat!
Jag är snart på gång med en ny tävling för det här var verkligen jätteroligt!!!
1 Carina:

skriven

Grattis Anette :-)

2 Åsa.S:

skriven

Attan!
Men grattis till Anette! =)

3 Frida:

skriven

synd att man inte vann, Hade velat gett bort de till min sambo som fyller den 16 feb. :P

4 Mia:

skriven

GRATTIS ANETTE! Så ser jag fram emot nästa tävling, det var väl attans också om jag inte skulle vinna nån gång... ;-))

5 Carina:

skriven

Nej..inte jag nu heller :/
Men ett stort grattis till Anette :)

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Åh, jag som ville vinna!

Grattis Anette!

7 Helena:

skriven

Oj här har det hänt grejor medan jag var borta. Tävling! DÄr ser man vad man missar.

8 T`:

skriven

Tack så jätte mycke..
Grymp pris juu =D=D

9 Junitjej:

skriven

Va?! Vann inte jag?! ;=)

10 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Grattis till Anette!
/Sus

11 Fia:

skriven

Grattis till Anette - Min svägerska!hehe!

12 Tanja:

skriven

Grattis Anette till den roliga vinsten!! Skicka hit lite av den underbara telukten ;o)

Ha det bäst!

13 Mija:

skriven

Grattis Anette!
(jag har lovat mig själv att sluta tävla fr.o.m nu..) :)

14 Anette:

skriven

Heeej!!
Vad roligt att jag vann!!
tack för alla kommentarer....blogga är väldigt trevligt måste jag säga,haha!!
Ha en bra dag!!
/Anette

15 Mia:

skriven

Grattis till vinnaren! Vilket fint pris!

Kommentera här: