Nyhetsmorgon

Kom på i sista sekunden att Nyhetsmorgon idag bl a hade bjudit in några bloggare för att prata fenomenet blogg.
Jag missade de första minuterna men hann ändå se så pass mycket av det så jag hann bilda mig en uppfattning.
Känns lite oroligt i min mage när en ung tjej på 17 år kan tjäna pengar på sitt blogg-skrivande och har så höga tankar om sig själv så hon pratar om att "hjälpa andra" och "coatcha andra"...jag hoppas råden hon ger handlar om blogg-design och mode och inte några allvarligare ämnen...
Kändes både ytligt och lite farligt tycker jag...
Var det någon fler som såg Nyhetsmorgon?
Vad tyckte ni?


BloggRegistret.se
1 Annsingen:

skriven

Såg det och fick mina tankar bekräftade...Ett barn som försöker vara vuxen i en kvinnas kropp...

2 Linda:

skriven

Jag såg inte det...tyvärr, hade varit kul att se...

Japp, idag kör vi på...många steg ska det bli...*L*
i MORGON ÄR DET DAGS FÖR ATT HÖJA RIBBAN...alltså 6500 steg per dag!

3 A:

skriven

Jag tycker som du.... Läskigt =O

4 Mia:

skriven

Nej, jag missade det men det låter verkligen inget vidare...oroväckande tycker jag! Huvva... :/

5 Carina:

skriven

Ja tyvärr såg jag det och kände som du,
detta låter inte alls vettigt!!

6 Laura:

skriven

jag såg inte programmet själv. men en kompis såg det och hon tyckte precis samma som du!

7 Christel:

skriven

Fast visst är det bra att hon tjänar pengar på sin blogg, ung företagsamhet är ju bra. Sen är ju inte jag målguppen för dessa modebloggar...
Ha de :0)

8 Henningirmelin:

skriven

I kinda like it. Thanks!

Kommentera här: