Nagellack

Jag bara undrar...är det någon där ute i blogg-världen som någonsin lyckats använda upp en hel flaska nagellack innan den blivit förstörd? Mina lack används ofta, eftersom jag alltid har målade naglar, men jag har aldrig lyckats göra slut på en flaska utan får ofta slänga hälften.
Det här är verkligen ett ytligt i-lands problem men det är ändå irriterande =(

1 L I L L E N:

skriven

svar: jag fick bara nå pensilin, ingenting farligt alls! :)

2 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Håller med dig! Aldrig tänk på det men det är ju verkligen sant!

/Sus

3 Soffie:

skriven

Nope inte jag heller!!!Det kanske är ett försäljningsknep så man måste handla nytt;O)

4 www.bakgrundsbasen.com:

skriven

Checka www.bakgrundsbasen.com om ni letar bakgrundsbilder !
Bildhosting finns på www.uppmedbilden.com
Senaste Kändisskvallret på www.kandisskvaller.com

5 Nina på Johangården:

skriven

Använder bara nagellack på tårna sommartid... så därav antar jag att lacket hinner torka mellan somrarna.

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Nä, de hinner oftast torka innan de tar slut! Fast jag har ju typ 40 nagellack...;)

7 Victoria:

skriven

Om du menar att du inte hinner använda nagellacket för att det torkar och klumpar ihop sig så har jag ett knep åt dig. Droppa bara ner några stycken droppar nagellacksborttagningsmedel i nagellacket och skaka så löser klumparna upp sig och det går att använda igen! :-)

8 Helena:

skriven

Där sa du något. Och varför ska vi köpa så många färger så att de hinner bli förstörda. Det hade varit bättre om flaskorna var mindre så använde man upp allt. Det är säkert inte bra för miljön att slänga alla kletiga nagellack heller.
Bra, vi kanske skulle lansera en ny miljövänligare mindre förpakning :0)
Kramen.

9 Crazypill:

skriven

Jag köper alltid minilacken för 25 spänn så jag gör slut på mina... =)

10 Anna´h:

skriven

Vad kul att du tar upp detta I - lands problem , för denna diskussion hade jag & 2 vänner i fredags !!
Har aldrig använt slut på ett nagellack & kommer
nog aldrig lyckas heller !!

Hoppas du får en fin vecka

11 Mia:

skriven

Hur många nagellack har man inte fått slänga? Men MAVALA har ju små och fina flaskor som man kan köpa! Fast jag får slänga ändå.. kan vi skriva till alla världens kosmetika företag och be dem sälja mindre flaskor?? :-)
Kul att ha hittat till din blogg!

12 Annsingen:

skriven

Japps! Sommmaren -06 lyckades jag...ett "dubbelt" lack ..altså färg i ena änden och glitter i andra....var SÅ snyggt på tånaglar....Nu finns det inte att få tag i....typiskt..

Kommentera här: