Min nya frisyr

image1025

Min önskan var att ha den här frisyren men tyvärr var mitt hår för kort även fast jag tyckte jag var långhårig.

När jag kom dit såg mitt hår ut såhär.
image1026

Tyvärr en dålig bild men ni ser i alla fall vad mörk jag var.

Det första min frisör fick göra för att kunna få mitt hår ljusare var att "dra ur" den mörka färgen och sen fick hon färga om det och så här ser det ut nu.
Frisyren är på utväxt mot min önskefrisyr...kanske är målet nått till sommaren.
Jag är i alla fall jättenöjd med färgen =)

image1027

image1028

BloggRegistret.se
1 Carina:

skriven

Riktigt läckert verkligen :-)
Vill också göra någon radikal
förändring vad det gäller frisyren!!

2 Linda:

skriven

Mycket snygg färg... Kan du inte visa frisyren också. Det såg ju helcoolt ut!

3 Mia:

skriven

WOW! Vad snyggt det är! Det dröjer säkert inte länge förrän du har önskefrisyren *L*

4 A:

skriven

Verkligen jättesnygg färg =)

5 Pia:

skriven

fint :)

6 Åsa.S:

skriven

Jättesnyggt och fräsht!!!

7 Vaniljis:

skriven

Så snyggt! Wow.

8 Anneli:

skriven

Vilka härliga färger och slingor!! Jättefint! Skulle vara kul att se hela frisyren också men förstår om du inte vill visa dig!

/A

9 Mia:

skriven

Skitsnyggt!!
Kram

10 Nina på Johangården:

skriven

Att håret var för kort??? Men färgen var härlig och snart har du din önskefrisyr.

11 Maria:

skriven

Jätte snygg färg. Tummen upp!

12 Mimi:

skriven

Wow!!! Jättefin färg!

13 Christel:

skriven

Riktig snygg färg..du är ju en snygging ju..

14 Helena:

skriven

Vilken snygg färg. Den vill jag också ha :0)

Kommentera här: