1 Gabbi:

skriven

Jag vill oxå ha kallt! Här har vi 2+ samt grått å vått!!God Morgon..förresten!!
Jag önskar dig en helt underbar måndag!
Kram

2 linda:

skriven

Här har jag också +2 grader...grått och trist..än så länge!
Men jag hoppas på sol snart!
Hoppas magen håller sig lugn idag!

3 Nina på Johangården:

skriven

Sol?

Mer och mer mörkt blev det och nu är det något vitt som dalar ner mot marken. Fasiken. Det kan INTE vara solen! Hoppas du får se solen, för jag lär ju inte få se den. Tror på tanken att gå i ide...

4 Jonna:

skriven

vilken söt bild! ha en bra dag!

5 Mija:

skriven

Berätta inte för nån, men jag har ringt på två hästar nu.. ;)

6 E. Riley Page:

skriven

söt hest

7 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Det går vinterkräksjuka nu igen och här har äldsta dottern fått det i natt! Nu vill man verkligen inte ha det! Tänker på älsklingen som skall ut och köra i morgon till dalarna och att få det under en bilfärd är ju verkligen inte att leka med!
/Sus

8 synne:

skriven

Vilken läcker bild på hästen.
Hoppas din dag blir bra. Köp dig en packe pepcid duo på apoteket mot magakattar. Eller som jag har gjort. Köpt silicol silicea i en hälsokostaffär. Det kan jag rekomendera.
Har ca2+, solen försöker bryta sig igenon molnen, men det vill sig inte helt.
Kram Synne :)

9 Elin:

skriven

Okej. Men tack ändå !

10 evans:

skriven

I natt har det varit närmare -30 här. Usch! Nu är det väl lite varmare, tack och lov. Ha en bra dag på jobbet och hoppas att magen blir bra!

11 Sophia Almawi:

skriven

heeej
jag skulle bli jätte glad om just du läste min blogg!!!
pussss

12 Anonym:

skriven

inte så bra dag :S

13 Emmy:

skriven

Här var det -19 grader på morgonen, men har nu på em skönt nog gått ner till -8.
Hoppas det blev sol hos er :-)

14 britten:

skriven

nä fy vinterkräk vill man ju inte ha hoppas du känner dig lite kryare nu igen.
och att du fick en bra måndag också...

15 S o F:

skriven

Hej!

Har tittat runt lite på din fina blogg igen, och läser att du har magproblem.

Det har jag haft i måååånga år.

Det du beskriver låter som typisk magkatarr/för mycket magsyra. I alla fall så som jag har haft det...

Sen kan man gå olika vägar för att lösa det.

Varma hälsningar: S o F

16 My:

skriven

Hoppas du haft en go måndag! Och att magen mår bra nu.

Kommentera här: