Lite nya prylar

Idag fick jag ett paket med böcker med posten, jag undrar just hur det kan ha gått till jag har ju köpstopp på böcker... ;)

image959

Lyckades inte stå emot detta erbjudande heller...

image960

Det är tur att inte allt jag unnar mig kostar, ibland får jag ju "mystery-shoppa" lite också  =)

image961

Och igår fick jag nya walking-kängor av min snälla mamma =)

image962
1 Eva:

skriven

Jag såg en spricka i kristallen på tv... jag gillade den. Kan tänka mej att boken är bättre. :o)
/Eva

2 Kimbell:

skriven

Svar: varsågod!

3 Borthy:

skriven

Vad mysigt med lite nytt! Jag har också väldigt snäll mamma kan jag säga och det verkar du också ha!
Tycker inte riktigt det du "fixat" var ett köp så du sköter ditt köpstopp perfekt! :-) kram

4 Christel:

skriven

Skorna ser helsköna ut. Boken "Mr Touretts och jag" har jag hör ska vara mycket bra. Hans föreläsningar är otroligt bra...

5 Nilla:

skriven

Visst är det kul ,jag brukar glömma att avbeställa uupps

6 Mimi:

skriven

Ja vad skulle man göra utan böcker??? Älskar att läsa jag med!

7 Nilla:

skriven

Morning ,morning hoppas att du får en bra dag

8 Gabbi:

skriven

Men, åh vilken snäll mamma!!
Ha en fin torsdag!
Kram

9 Trolda:

skriven

Härligt med nya böcker! Och med andra nyheter också! säkert förtjänar du det =D
Trolda - godmorgon!

10 kicki:

skriven

Å de såg goa ut, mjuka och goa...vilka härliga promenader du kan ta tillsammans med dessa nya kängor, snäll mamma du har.
Ha det gott

11 Mia:

skriven

Oh vilka härliga kängor!

Kommentera här: