Lång dag

Idag har det varit en lång dag. Klev upp 05.00 i morse åkte på jobbet vid 07.00 och har nästan nyss kommit hem...
Nu ska jag gå min favorit-runda och samtidigt titta på "Outsiders". I kväll blir det nog inte så många kommentarer men läsa vad ni har skrivit det måste jag såklart. Känner mig helt färdig...

image1052
BloggRegistret.se
1 Carina:

skriven

Ibland hoppar jag helt enkelt över bloggrundan
då jag är för trött för att kunna se skärmen,
då inga glasögon i hela världen räcker till :-)

2 Ulla:

skriven

Oj, vilken dag du haft. Ta det nu bara lugnt.

3 A:

skriven

Jag har också haft en riktigt lång dag =/ Ska bli skönt med ledig dag i morgon =)

4 emelieeee:

skriven

haha :) ledsen, jag har bara ljud böcker ;) blir galen, bara sålt 4 ikväll, har 40 minuter på mig nu att sälja fler, så håll tummarna för mig ;)

5 Anonym:

skriven

Hahah..vet hur de känns :(, å då har jag bara jobbat 5 timmar, men e fan lika slut för de...
Kramen

6 Nina på Johangården säger:

skriven

Det är inte alltid man orkar bloggrundan... många gånger gör jag nedslag lite här och lite där och hoppas att det jämnar ut sig i slutänden.

Ser du ut som hästen i inlägget så förstår jag att du är trött :)

Kommentera här: