Kurrande mage

Sitter på jobbet och läser lite bloggar nu igen...det är sånt som håller mig vaken dessa sista timmar på nattskiftet.
Om 2,5 timme får jag gå hem. Natten har hittills varit väldigt lugn och det är jag såklart glad för. Det allra värsta med att jobba natt, förutom att jag är väldigt trött så här på slutet av natten,  är att jag är hungrig mest hela tiden.
Sitter och fantiserar om frukosten som jag ska äta innan jag åker hem men det är 1,5 timme kvar tills dess.....


1 Alex:

skriven

Åh, det såg smarrigt ut!

2 Inger Maryissa:

skriven

Denna frukost som serveras på bilden ser så härlig och god ut.
Att ha en sådan varjet morgon vore inte så dumt, och verkligen att se fram emot.
Önskar dig en fin och avkopplande dag när du kommer hem ifrån jobbet.
Kram

3 kicki:

skriven

Å tänk om man fick sån här frukost serverad på morgonen, å vad jag skulle längta tills morgonen då.
Ha det gott, kicki

Kommentera här: