Konstig känsla



Min mage har verkligen varit konstig dom här dagarna, antingen så mår jag illa, och dom stunder när jag inte mår illa så är jag så hungrig så magen bara skriker...det kan väl ändå inte vara magsjuka då?
Att A hade en ordentlig släng av magsjuka är det ingen som helst tvekan om men det verkar nog som om jag har klarat mig från den värsta sorten...peppar,peppar ta i trä.
Kan det vara magkatarr som spökar för mig tro, är det någon som vet hur det känns?
Är magen ond och bubblig då...och rapar man ohejdat??

Nu när A mår som en prins igen så blev han sugen på pizza så han har precis åkt iväg för att hämta...helt vansinne egentligen att åka nästan 4 mil för att köpa pizza men ibland gör man ju vadsomhelst för det man verkligen vill ha.


Min tävling pågår fortfarande så missa inte att vinna lite godsaker!   =)
1 Inger Maryissa:

skriven

Håller tummarna för att du slipper magsjukan, för det är verkligen inte roligt att få.
Ja, om man har magkatarr kan man också känna av dessa hungekänslor, även fast man ätit.
Har själv haft problem med magkatarr och det har hänt samma med mig.
Hoppas det går över snart.
Kram

2 Evans:

skriven

Det låter som en skum magonta. Jag har ingen aning om vad det kan vara, men det låter ju inte riktigt som magsjuka. Hoppas att du slipper det!

3 synne:

skriven

Det kan vara magkattar, har du smärtot upp i mellangärdet med? köp hem pepcid så brukar det ordna sig.
Pizza ja....4 mil....
Låter himmla bekant hehe.
Har lite över två mil in till den stora staden Kongsvinger och pizzan. Men det är bara sån där tjock pan pizza mestadels. Ska vi ha riktig pizza blir det att åka 12 mil tur och retur Charlottenberg.....
Mår bättre nu, men huvudvärken är där, fast bara när jag hostar.
Kram från nabolandet
Synne:)

4 Eva:

skriven

Ett tips mot din magonda...½glas vatten o 1 tsk potatismjöl...blanda o drick direkt..lovar magen blir lugn o harmonisk. Min farmor lärde mig detta då inga mediciner hjälpte mot min magkatar..o bubbel i
magen..så nu behövs inga dyra mediciner mera!! Lycka till o skvallra gärna om du vågar pröva..*L*...

5 L I L L E N:

skriven

Åh jag vet precis hur det där känns, har haft så rålänge och det visade sig då att jag hade nå mystiskt virus i magen :P

6 Europenewsnow:

skriven

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

Kommentera här: