1 Åsa.S:

skriven

vad kul det låter... Ha det underbart!

2 A:

skriven

Hoppas ni får en riktigt trevlig dag =) Själv ska jag fixa och dona här hemma...Kram

3 Mia:

skriven

Å, din retsticka! *L* Jag ska jobba... :-(
Men jag hoppas att det blir en skön dag för er...undrar vad ni gör i Hudik?? *funderar*

4 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag ska nog bara lata mig och pyssla med symaskinen. Ha det så trevligt i Hudik!

5 Plogflickan:

skriven

Hoppas du får en trevlig tripp till Hudik!
Själv så ska jag tat lugnt i bnäs....

6 Alex:

skriven

Låter jättemysigt!

7 Ulla:

skriven

Hoppas ni haft en bra dag i det glada Hudik. Jag är färdig för att åka på show. Har klätt upp mig till tänderna. Det känns som om det kan vara en glamourshow.

8 Hotmh:

skriven

Very interesting site. Lots of good information.

Kommentera här: