Kattliv

image1046

Vissa "arbetar"....

image1047

Andra tar bara igen sig...
Kan det verkligen vara skönt att sova på tvättmaskinen?

BloggRegistret.se
1 Margaretha:

skriven

Ha ha ha jag känner igen mig eller rättare sagt min katt Sushi. Hon ÄLSKAR att ligga och sova på tvättmaskinen!!!!!Va kul att det finns fler med samma intresse ;0)
Ha en bra vecka
Margaretha

2 Mia:

skriven

Jamen, alla sätt är bra utom dom dåliga... ;-)

3 Åsa.S:

skriven

Det SER skönt ut på tvättmaskinen iaf...
Ha en fin kväll!

4 Plogflickan:

skriven

Kanske de jobbar skift eller ?
Saknar katt... Rödingarna är speciella!

5 Inger Maryissa:

skriven

Kissar är då för underbara.
Min kisse kunde också sova på tvättmaskinen ;-)
Hon följde mig ofta överallt och när jag var i badrummet och bl.a. sminkade mig så låg hon på tvättmaskinen och kollade.
Antagligen tyckte hon att det var konstigt att måla på ansiktet ;-)
Och ibland kunde hon lägga tassen över sminkgrejerna när jag skulle ta dem, som för att retas ;-)
Ha en fin fortsatt dag.
Kram

6 Stina:

skriven

Hej tittade runt i din blogg. Fick se till vänster ordet Katt. Va tvungen att titta. Är kattokig säger sambon. Våran Cesar liknar just den röda på tvättmaskinen.Cesar är inte inne knappt nån ting nu på sommaren. Håller hela kvarteret rent från råttor. Kramar Stina

Kommentera här: