Kalldusch

Idag är det arbetsdag för mig igen men jag börjar lite senare så jag har en stund till bloggning nu =)
I morse började stegräkningen, den här veckan är det minst 6000 steg/dag som gäller, vill du vara med i vårt gäng så säg till. Klev på vågen också i morse och hade gått ner 1 kg sen förra veckan, förstår inte hur det har gått till så det var en trevlig överraskning.
Min morgon började inte så bra...något är fel med vårt varmvatten i duschen, jag fick duscha kallt i morse, brrrrrr!!!
Någonting för A att ta tag i nu när han har ledig dag.

Hur ser din dag ut idag?

image997


BloggRegistret.se

Tryck gärna på den lilla "knappen" här ovanför  ;)
1 Gabbi:

skriven

Jag trycker å trycker ;)!
I dag e de jobb för mig, ända till 21!
*suck* men jag har själv valt!
Ha en fin dag! Å stega på...
Kramen

2 britten:

skriven

Godmorgon min vän !

hoppa sdu får en riktigt fin dag i dag..

nu ska jag snart " krypa " til min kurs..
kram

3 malin:

skriven

ha en bra dag nu väntas skola för mej ... :)

4 kicki:

skriven

Jag är med i stegräknarklubben...men börjar imorgon för min stegräknare är trasig...buuu...
idag räknar jag i
huvudet...
kramen

5 My:

skriven

Lycka till med "stegen"! Och du lär ju vaknat till iallafall i kallvattnet, men på ett hemskt sätt *ler*

6 malin:

skriven

vad duktig du är! :)

Kommentera här: