Jag blev hemma...

I går var ju A riktigt dålig i sin magsjuka och han har fått springa på toaletten hela natten också stackaren.
Förutom att han var dålig så kräktes en av katterna också igår.
Vi vet i alla fall varifrån smittan kommer...våra grannar K & E var barnvakt åt sitt barnbarn som hade magsjuka i veckan och både K & E har varit dåliga och A har träffat K...baciller har en förmåga att sprida sig...
När jag vaknade i morse så hade jag ont i magen och mådde riktigt illa så det blev till att ringa jobbet och sjukanmäla sig...än så länge är det ingen större fara på taket med mig men jag rapar okontrollerat hela tiden och har ont i magen.
Hoppas att det stannar vid det!


1 Carina:

skriven

Jag är sån att jag börjar må illa om någon
av barnen på jobbet får magsjuka,
känner genast att jag blir illamående
och lite småsjuk faktiskt!
Kram på dig :-)

2 Mia:

skriven

Lika bra att du var hemma då, men jag hoppas, som du, att det stannar vid detta! :-)

3 kicki:

skriven

Ja fy, magsjuka är det värsta som finns, huj...hoppas inte du får det.
Ha en bra lördag i snöstormen. kramen

4 Nina på Johangården säger:

skriven

Magsjuka är bland det värsta man kan få... nästan. Hoppas du klarade dig.

5 Hermanagathe:

skriven

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

Kommentera här: