Inte blogga bara städa...

Idag har hela dagen gått åt till att städa, tvätta fönster och byta gardiner.
Ni som läser min blogg regelbundet har kanske förstått att detta inte är några av mina favoritsysselsättningar  =/
Men nu är det ju så att A fyller 50 om ett par veckor och då är det så klart inget att välja på, jag vill ju att det ska se OK ut här hemma när det kommer gäster =)
Min snälla mamma har  varit här också idag och det var verkligen till stor hjälp, nu är det övervåningen kvar men det är inte lika mycket jobb som nedervåningen.
Självklart måste det städas igen innan "dagen D" men då kommer det att vara mer lättstädat efter dagens "attack".
I kväll har jag i alla fall hunnit med att läsa ikapp bland mina favoriter men det blev inget kommenterande , det tar jag igen i morgon ;)

1 Carina:

skriven

Städa,städa och åter städat har vi här också min mor och jag ;)
Men inga gardiner bytta...där ligger jag efter dig ;)

2 Mia:

skriven

Det var väldigt vad mina bloggsystrars mammor är med och hjälper till med städningen! ;-)
"Är bara lite avundsjuk"

3 Alex:

skriven

Vi behöver också städa här, skall ta itu med det idag. Kan tänka mig roligare saker en söndag dock...

Kommentera här: