Höja ribban



Idag är det måndag, strålande sol och arbetsdag...hade gärna varit ledig några dagar till...
Den här veckan höjer vi ribban ytterligare när det gäller stegen så nu är det minst 7000/dag som gäller.
Idag innan jobbet ska jag till läkaren igen om min mage, vi får se vad han kommer fram till.
Ha en riktigt bra början på veckan!


BloggRegistret.se

Ett tryck på "den lilla svarta" gör mig glad =)
1 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Åh vad trist att börja jobba efter en trevlig helg! Jag kan förstå att det känns motigt!

Här blåser det så mycket i dag att jag funderar på vänta med prommis i dag till i em...

Kram Sus

2 Annelie:

skriven

Hoppas det går bra hos doktorn och att du får en bra dag!

3 Emmy:

skriven

Håller tummarna för ditt besök hos läkaren i dag!
Hoppas du får en bra dag på jobbet.

4 Plogflickan:

skriven

Lycka till hos läkaren och ha en bra dag!

5 evans:

skriven

Åh, har ni strålande sol? Här blåser det isvindar. Mulet är det också. Inte en solstråle i sikte.

Ha en bra dag!

6 britten:

skriven

här blåser det så jag lättade när jag var ute på min enbenta promendad.lyckla till hos doktorn..

7 Inger Maryissa:

skriven

Här är det också strålande sol och känns som vår.
Lycka till hos doktorn idag, så din lilla mage får må bättre snart.
Kram

8 My:

skriven

Hoppas läkarbesöket gick bra! Skönt med sol du...har sett den lite idag jag med :) Kram

9 Nina på Johangården säger:

skriven

Denna vecka startar mina cykelträningstvkvällar. Jag trampar på träningscykel samtidigt som jag glor på dumburken. Två flugor i samma smäll, sånt gillar jag. Hoppas läkarbeöket föll väl ut!

10 Nettan:

skriven

Här har det också varit fint väder idag !
Jätteskönt fast lite kallt !
Men det är ju bara att ta på sig en tröja.

Hoppas att besöket hos läkaren gick bra !

Kramizar

11 Mia:

skriven

Hoppas verkligen att det gick bra hos läkaren att du fick en läkare som du litar på!
Håller med dig, sol och arbete är en dålig kombination! ;-)

12 Fia:

skriven

Hoppas du får reda på vad det är för problem med magen. Det verkar jobbigt att gå och ha ont hela tiden.
Snyggt jobbat med antalet steg!

13 Carina:

skriven

Usch här har blåst smådjävlar minst sagt idag.
Sol men kallt, förutom det har dagen varit och
är bra här i Älvängen!
Kramkram Carina

14 Plogflickan:

skriven

MP = Modd prins, inte så gammal, 7 är han.
Vad heter era travare?
Mina två är ostartade klb, Ryss dalle & Ryss stjärna!
Världens bästa hobby hästar!

15 Mia:

skriven

Svar: Om det vore så väl ändå! ;-)

16 Mattiastanja:

skriven

Great work,webmaster,nice design!

Kommentera här: