Godmorgon

Idag är det fredag och vi ska åka till svärföräldrarna i Västerås för att fira A:s födelsedag en gång till, den här gången men barnen och A:s släkt.
Det kommer att bli god mat och dryck och mycket prat och skratt gissar jag.

image1079

Jag får önska alla mina vänner en riktigt trevlig helg!!
Jag kommer att sakna era inlägg och såklart vara nyfiken på vad ni sysslar med i helgen ;)
Kram och var rädda om er!!

image1080

BloggRegistret.se


En uppdatering: Jag kom precis på att jag kan ju mobil-blogga nu...det kanske blir ett litet inlägg ändå i helgen =)

image1081

Glöm nu inte att trycka en gång på den lilla svarta också!!

 
BloggRegistret.se
1 Gabbi:

skriven

Då hoppas jag på inlägg då!
Ha det fint!
Kram

2 Nilla:

skriven

God morgon på dej...hoppas att du får en jättebra helg och att din gubbe får många presenter för det kan man aldrig bli för gammal för ..kram kram

3 A:

skriven

Hoppas du får en underbart trevlig helg... Kommer sakna dig =) Vilken härlig bild du lagt in med paret som skålar =D Massa kramar....

4 synne:

skriven

Ha en fin tur till Västerås.
Kram Synne :D

5 Åsa.S:

skriven

Ha en bra helg, och mobilblogga gärna!
Kram!

6 Plogflickan:

skriven

Have a wonderfull weekend...

7 Carina:

skriven

Hoppas ni får det gott i Västerås
:)

8 Nettan:

skriven

Mina svärförlädrar bor också i Västerås.
Jag har ju en västerås-gurka till man också. Ha, ha !

Mobil-blogga - det var nått nytt för mig.
Måste jag kolla !

Hoppas du får en trevlig helg !

Kramizar

9 My:

skriven

Ha en underbar helg och fortsätt fira ordentligt..Kram

10 Mia:

skriven

En härligt skön och rolig helg önskar jag dig! Hoppas få lite uppdatering.. ;-)

Kommentera här: