Gårdagens steg

Igår blev mitt stegresultat 7290.
Idag går jakten på stegen vidare.

1 A:

skriven

Bra jobbat =) Hoppas du får en bra dag...Kram

2 kats:

skriven

Jag blev lite inspirerad av dig så jag letade fram min stegräknare.... Jag har ju ett stilla sittande jobb och för första ggn i mitt liv har jag åkte bil till jobbet i vinter...av flera anledningar men så fort halkan försvinner SKA jag börja gå igen.... Men bara här på jobbet trots att jag sitter så fick jag ihop 1400 steg....
å när jag gick tittade jag nästan hela tiden på mätaren så det inte skulle bli glädje siffror....fniss...

3 Åsa.S:

skriven

Bra ju! Hejja, hejja!!!

4 My:

skriven

Bra jobbat! Hoppas ditt kuratorbesök blir givande och bra idag, kram

5 Think Twice:

skriven

Bra marscherat, själv tappa jag min stegräknare vid senate promenixen *snyft*

6 Teomerethe:

skriven

Nice site, regards from the netherlands!

Kommentera här: