Fettisdag



Idag är det fettisdag och jag ska äta MINST en semla.
Nuförtiden finns det ju flera olika sorter så man måste ju få se vilken som är godast ;)
Dessutom har jag dragning på mitt Semel-paket i kväll kl 20.00.
Spännande ska det bli tycker jag =)
Hade aldrig trott att det skulle vara så trevligt att ha en egen tävling, många nya och trevliga bekantskaper har tittat in hos mig.
Det kommer fler tävlingar framöver, måste bara hitta ett nytt och lämpligt pris först.
1 Åsa.S:

skriven

Själv är jag inte så förtjust i mandelmassa, men klämmer gärna en semla med vanilj i stället.
Ha en fin dag!

2 Mia:

skriven

Hmmm, det kanske får bli en fika på stan då... ;-)

3 My:

skriven

Hm brukar räcka med en...räcker!
Ha det bra på jobbet!

4 Alex:

skriven

Jag tryckte i mig en semla idag, det var grymt gott! :)

Kommentera här: