1 britten:

skriven

Ja samma här ! jag älskar det programmet och Tobbe är störthärlig..

Det roligaste som finns är att jobba med förståndshandikappade ..

ha en fin kväll

2 SARA:

skriven

Vad handlar det om? :)

3 linda:

skriven

Jag missade deras programm sist..så jag kommer också sitta bänkad och titta!
Hoppas du haft en bra helg!

4 Violin:

skriven

Nej men... :) Vilken tur att jag hamnade här då. Jag hade ingen aning om att det började om idag. Tack :)

5 Marra:

skriven

Jag tror aldrig jag sett det. Vad handlar det om? :)

6 annebelle:

skriven

Det måste jag komma ihåg att se! har inte sett ett enda program och det verkar vara något att se.

7 Helen:

skriven

Många som gillar o se programmen om dessa mysiga människor :)

8 Erika:

skriven

Jag ska nog också se de programet!!

9 tova:

skriven

åh det är så gulligt de programmet:)

10 Max:

skriven

om du letar efter bakgrundsbilder, prova gärna www.bakgrundsbasen.com massor av gratis bakgrundsbilder!

Mvh
Max

11 annebelle:

skriven

Hihi, just nu känns det som om hela gänget kan bli kvar. Får skaffa större bur.. :-)

12 Tanja:

skriven

Jag missar det eftersom det är sporten på ettan - jädrars! Vet du om den möjligtvis går i repris i veckan?

Ha det bäst!

Kommentera här: