En till dag på jobbet



God morgon mina vänner!!
Arbetsdag för mig idag igen, schemaarbete hela dagen.
Huvudvärken är bättre men inte riktigt bra så det blir till att "linimenta" idag också, kommer att stinka liniment men det kan inte hjälpas...
Hur ser er fredag ut?
Ha en riktigt bra dag och ni som inte tävlat i min tävling ännu gör det här.
1 Ulla:

skriven

Godmorgon! Du var uppe med tuppen, du med. Härligt att det är fredag. Idag slutar jag tidigt. Kl 14.00. Underbart härligt! Ha en skön dag!

2 Gabbi:

skriven

God morgon!!
I dag e de jobb som gäller, hela långa dan å kvällen..Ja helgen med för den delen...
*SUCK*
Ha en alldeles underbar fredag!
Kramen

3 A:

skriven

God morgon vännen. Men hu vad jobbigt med huvudvärk som håller i sig så =( Hoppas du får en bra dag ändå =) Själv är jag ledig...Kram

4 Nettan:

skriven

Godmorgon!
Här blir det lugna gatan idag.
Ska försöka gå ut lite i solen me hundarna !

Kramiz

5 Carina:

skriven

Women power!
Härlig bild ;)
I dag blir det shopping för hela slanten, gubben har lurat mig iväg till E.center idag....och jag som är sååå lätt lurad följer så klart med ;)
Hoppas du blir bättre i huvudet nu idag.
Kram

6 Nilla:

skriven

Hej idag blir det jobb dressyr träning vanliga stöket på kvällen ...

7 Angelica:

skriven

Jag har en liten fråga om blogghjälp. Hur gör du designen (på headern) så det är ramar och man kan lägga in bilder där sen? Skulle vara jättesnällt om du skulle vilja berätta. :) Skriv gärna tillbaka i min blogg eller hotmail. Ha en bra dag

8 My:

skriven

Godförmiddag! Hoppas huvudvärken släppt och du får en skön fredag...kram

9 Annelie:

skriven

Ha det bra idag!

10 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja snart är det verkligen helg för dig eller jobbade du helg? Nej eller?

Ja i alla fall hoppas jag du får en fin fredag!

Kram Sus

11 Think Twice:

skriven

Godmiddag!
Hoppas huvudvärken går över och att du får en trevlig helg!

12 Åsa.S:

skriven

Jag har jobbat... nu har vi varit ut o ätit tacobuffé.
Ha en fin kväll!

13 britten:

skriven

å jag hoppas att din huvudvärk släppt nu ..det är så jobbigt med en värken..ha en fin kväll

14 evans:

skriven

Usch, vad jobbigt med huvudvärk! Vad använder du för liniment till den typen av värk? Hoppas att det går över illa kvickt!

15 Mia:

skriven

Godmorron...eller nåt. Har nästan nyss vaknat upp från powernapen på soffan, men åh så skönt det var, betydligt bättre än att städa ;-)
Hur går det värken, hoppas att det blir bättre...??

16 Lena:

skriven

Herr W är min hund som börjar närma sig sin sjuårsdag.

17 kats:

skriven

Go morgon... jag gillar bilden... girl power... härlig kraft i den.

18 Gjermundanastasia:

skriven

Sehr schon, gut gemacht

Kommentera här: