En ny fråga =)

image1037

Nu har jag en ny fundering =)
Jag är ju en stor älskare av choklad och jag vet att det finns fler som jag i blogg-världen.
Jag tror att jag prövat det mesta i choklad-väg men kanske är det så att det finns någon godbit jag missat.
Min fråga är alltså.
Vilken är din favorit-choklad?

image1038

BloggRegistret.se
1 Linda:

skriven

Jag älskar allt med choklad!!....

Har lagt in dig på listan från igår!
Hoppas du haft en bra lördag!

2 agnes:

skriven

marabou, helt klart!

3 PROBLEMBARNEN:

skriven

ASSÅ ALLT MED CHOKLAD ÄR MUMS

4 Malin:

skriven

choklad är ju bara helt ljuvligt i alla dess smaker och former! men en av mina fovoriter är lindts mint choklad!

5 Josefine:

skriven

Peter Beier Chokolad är verklgen super gott, de gör massa olika handgjorda sorter. Fast de är inte särskilt billiga..

6 Nilla:

skriven

Jag är en avig person som inte direkt gillar choklad men om jag ska äta så blir det baileys i flytande form...hmmm så är det,,

7 Vaniljis:

skriven

Det ska var mörk ÄKTA choklad. Gärna Lindt´s Excellence Madagascar med svag vaniljsmak. Älskar vanilj. Valrhona har också GOD choklad. Men dyr. Chokladhalten skall vara runt 70%. Över det börjar den bli besk.

8 Delicata Felicia:

skriven

mörk marabou är skit go ;)
*
*
*
//http://Delicata.blogg.se

9 Carina:

skriven

Gärna choklad med nötter i :)

10 Maria:

skriven

Choklad är mums. Själv skulle ja kunna äta mig sjuk på Åre chokladen. Vi köpte flera strutar till chefen i julklapp & snacka om att vi hade gjort henne lycklig. Dyr men värd sitt pris.
Ha en trevlig kväll nu...lät härligt med ert besök med kaffe & det där andra...fniss

11 Helena:

skriven

Marabou är den man längtar efter när man är sugen. Ingen annan hjälper :0)

12 Madeleine:

skriven

Kolla in min nyöppnade internetbutik med kläder du inte hittar på sveriges marknad.

www.in-the-spotlight.se

Ha en underbar kväll!
Kram Madeleine

13 Mimi:

skriven

Marabou schweizernöt!

14 Gabbi:

skriven

Hahah..jag ÄLSKAR Marabous frukt och mandel!!
Mumma
:)

15 Marra:

skriven

Ohh jättesvårt, men jag är mycket för center och plopp :)

16 MissMimmi:

skriven

Choklad är underbart gott! Jag är mest för mörk choklad och gillar därför Lindts mörka med hallonsmak! Den är underbar :D Fan att jag glömde köpa den när jag handlade idag ^^

kram

17 sara:

skriven

Vad tycker du om mina glasögon jag ska köpa?
Tacksam för svar.

Kram.

18 Emelie:

skriven

Om du inte har provat chilichoklad så måååste du göra det. Det är dunder gott :)
Kram Em

19 Natteli:

skriven

Min favorit är Marabou Premium Spécialités Hazelnut Nougat Dark. Mega mums säger jag bara!! ;D

20 Ulla:

skriven

Jag är oxå ett stort fan av choklad. Nu har jag t.om. med börjat smaka på och tycka om mörk choklad eller rättare sagt en mörk choklad och det är : Marabou Dark Pistachio

21 annebelle:

skriven

NK:s tryfflar. De kan man göra mycket för att komma över. Dyra som bara den, men godast.

22 ida:

skriven

egentligen är allt med choklad gott!!! Min favorit är nog ändå mozart kulor men jag antar att du redan smakat dem... TIPS kolla på youtube hur de tillverkar choklad, det vattnas i munnen på mej bara jag tänker på det

23 Inger Maryissa:

skriven

Oj, vad gott det ser ut.
Tyvärr tål jag inte godis och heller inte choklad med olika fyllninar...tyvärr, för det är ju så gott.
Så när jag köper choklad så köper jag mörk, ren chocklad utan tillsatser.
Ha en fin fortsatt helg.
Kram

24 My:

skriven

Det är Fazers små chokladbitar, mjölkchoklad, 5 bitars...om du förstår vad jag menar :)
Och nu finns recpetet hos mig på tårtan!

25 synne:

skriven

Nidars chocklad med lakrisgele, marabou vanlig mjölkchocklad. marabou apelsin crisp, en estnisk vit chocklad med crisp och blåbär och.......
HJÄLP! Kan inte välja, all chocklad är god.....
Synne:D

26 Tanja:

skriven

Choklad med lakris i är en höjdare!!

27 Korneliuskaja:

skriven

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

Kommentera här: