Det första jag gör

Har ni någon speciell rutin/sak ni gör som det allra första när ni kommer hem?
Jag kastar alltid av mig mina arbets/vardags/fest-kläder för att snabbt som ögat byta till mina "stall-kläder" = gamla, sköna, ingådda, lagom slitna kläder =)

1 Nilla:

skriven

Hejhej.
Jag tar hunden i koppel pch går på en promis...

2 A:

skriven

Jag går också direkt in och byter till mjukiskläder =). Upptäcker visst mer och mer likheter....Kram

3 ameli&emelie:

skriven

är altid middag klar när jag kommer hem så det är det första jag gör haha :P

4 emmy:

skriven

byter till mjukisbyxor och kollar i kylen ;);)

5 Wendela:

skriven

jag springer o kissar, blir alltid så kissnödig i hissen upp!

6 Tanja:

skriven

Låter som här - bums på med mys-/mjukisbrallor och en slapp tröja. Håret upp i tofs och luggen uppklämd på huvet. Barfota oxå annars funkar det inte!

7 sofie:

skriven

hahah, samma här! så fort jag kommer hem, vare sig jag måste på toa eller vad det nu kan vara så rycker "vardagskläderna" av och på med mysbyxorna och jumofleecen:P haha så skönt!

8 T`:

skriven

vad härligt att bara slänga av sig allt, här hinner jag knappt byta om :P

9 Anna´h:

skriven

På med myskläderna & varma tofflorna , tänder ljus överallt ( beroende av ljus , gillar ej lampor !! ) , drar fram stora leksaksbacken & " går in " in i lekvärlden med barbiedockor & traktorer en stund !!
Dröm sött härliga tös

10 Nina på Johangården:

skriven

Jag vill också gärna byta till något mer komfortabelt så fort jag kommer hem... en gammal vana. Allt för att känna mig ledig.

11 Lisa:

skriven

jag går in och blir bemött av en stor vovve, så jag släpper allt jag har i händerna och pussar och busar med vovven en stund!

Kommentera här: