Det blåser stormvindar

Här blåser det så hela huset skakar idag. Var ute på en kortare promenad förut och det var knappt så det gick att ta sig framåt. I kväll tänker jag gå och möta A när han kommer ifrån jobbet, jag hoppas det blåser mindre då.
Lite bilder blev det taget på dagens korta promenad.

image1008


Motorväg för snöskoter...perfekt att promenera på =)

image1009


Dagens promenadsällskap. När man har flera hundar så är det viktigt att dom ibland, precis som barn, får egentid med husse och matte. Därför gör jag så ibland att jag bara tar med en hund.

image1010


"Men matte...måste jag sitta stilla när det finns så mycket löv och kottar att jaga!!!???"


Kom ihåg att lämna ditt svar på min fråga.


BloggRegistret.se
1 Nina på Johangården:

skriven

Så gör jag med mina två hundar också...

för de tror oftast att de är en enda hund med åtta ben och två käftar.

2 Sara:

skriven

Vilken fin blogg!

3 ameli&emelie:

skriven

vilka fina bilder :)

4 Petra:

skriven

åh snö! Har knappt fått se någon snö i år! Lite trisst!

5 Camilla:

skriven

Oj vad mycket snö. Här finns det inge snö:) härligt.

6 Carina:

skriven

Egen tid är lika viktig för våra hundar som för oss människor

7 Bella:

skriven

Åh, vilken sötnos! =)
Imorse var det så fint väder och nu kom värsta stormen. =/

8 My:

skriven

Oj hur kan det va sån skillnad i vårt avlånga land? :) Vi har vår nästan, flera plusgrader, får lite känningar av våren...vindstilla med.
Kram

9 Cederbarr:

skriven

OJ vad mycket snö! Härligt det ser ut.

10 Mimi:

skriven

Vilken söt vovve :-)

11 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Söt vovve!

Ja jag höll nästan på att blåsa bort jag med, men värst så var ju halkan! Önskar att jag hade bråddar att sätta på mina gympadojjor! JAg går alltid i dem! =)Har stegat nu 15 197 steg!

Kramilikram Sus

12 Bella:

skriven

Ok! =) Själv kommer jag nog äta många gelehjärtan =)

13 Emma:

skriven

Mysigt med snö :)

14 Soffie:

skriven

Oj vilket ruskväder ni har haft det,här har våren varit å hälsat på idag*myser* ha en underbar allahjärtans dag imorrn!!!

15 Think Twice:

skriven

Men man kan knappt fatta att ni har så mycket snö..lång där uppe....tur man kikar in här så man inte glömmer hur det kan se ut när det är vinter!

16 Maria:

skriven

oh, SNÖ jag blir lite avundsjuk, vi har bara haft lite pudrat en enda gång denna vinte, och det låg kvar typ en timme eller två. Men blåsten har vi inte unkommit.

17 Caroline:

skriven

Snö! det känns ovanligt, hos mig är det snustort på marken :P

18 Inger Maryissa:

skriven

Oj, vad mycket snö ni har, och så fina bilder på vovven.
Här blåser det en del också idag, men snö finns det ingen....
Tur att jag kan se foton på snö här och i andra bloggar, för annars jag kanske glömmer bort hur en riktig vinter ska se ut ;-)
Ha en bra fortsatt dag.
Kram

Kommentera här: