Dags för tävling nr 2.

Nu är det dags för en ny tävling här i bloggen, tyckte det var jättekul senast och vill därför köra en tävling till =)
I kväll kommer jag att presentera tävlingsreglerna och priset så håll utkik!!

image1107

Nu ska jag åka på bok-rean.

image1108

BloggRegistret.se
1 Nettan:

skriven

Jag har slutat att vara med på tävlingar då jag aldrig vinner. Ha, ha !
Men nu ska jag nog försöka igen och vara med.
Ska kolla i kväll vad du har för tävling.

Kramizar

2 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag vinner ju aldrig...

3 Nilla:

skriven

Va skönt att jag inte var själv med att sova imorse....he he gillade din outfit ha ha har nästan likadana skor på mej när drar till stallet...plus att jag jämt går på jobbet med arbetar träskor de med remmen bakom...och tåhätta...jo du vi kan ju börja med arbetar outfitens mode ....

4 linda:

skriven

Nu är jag tillbaka..*L*
datorstrul...

Vilka fina outfit du har....*L*
tYCKER OM LERINSLAGET I plaggen!!
Lycka till med stegen!

5 tradera:

skriven

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=59296048
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=59295905

6 Thilda:

skriven

Att säga att din blogg är fin vore tämligen menlöst. Den är kanonsnygg!!

7 Martin (videobloggarn):

skriven

ricktigt snygg blogg logo!

8 Emelie:

skriven

Oh har bokrean börjat nu?
Har jag helt missat, får kika lite imorgon efter skolan.

Fyndade du något idag då? =)
/Emelie

9 Ameli&Emelie:

skriven

Hoppas du hittar några bra böcker! :)

10 HELENASCITY:

skriven

ha en bra dag!

11 FIa:

skriven

Kolla in vilka sjuka fobier det finns i min blogg!

Måste säga att du har en väldigt din design! Gjorde du den i ps eller nåt annat program? :)

12 Mia:

skriven

Köpte två trädgårdsböcker idag och är jättenöjd! Hoppas du hittar nåt läsbart också... *L*

13 Carina:

skriven

Ha vi var på bokrean igår och kom hem med 1 bok,
så snopet! En Europaatlas blev det!
Kramkram Carina

14 Mia:

skriven

Har du fyndat???

15 Sofie:

skriven

Åh, min mamma var på bokrean, hon hittade ganska mycket tror jag. :-)

/s

16 Marie:

skriven

Jag håller utkik efter din roliga tävling!
Lycka till på bokrean. Jag åker nog imorgon och kollar böcker!

ha en riktigt bra onsdagskväll!
Kram Marie

17 Alexanderailin:

skriven

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

Kommentera här: