Dags för stallet

image1057

Nu ska jag gå ut till stallet.
Tryck ordentligt på den svarta knappen nu medans jag är ute ;)

BloggRegistret.se
1 Ulla:

skriven

Vilken underbar bild!

2 kats:

skriven

så vacker bild/häst... så vacker

3 briten:

skriven

ja jag säger som dom övriga ( kann inte säga nåt annat frö den är ju underbar

4 Plogflickan:

skriven

Jag säger bara mys i stallet känn in alla härliga dofter!

5 Nina på Johangården säger:

skriven

Vilken härlig häst! Är det din? Den skulle jag vilja ha som fotomodell, en hel dag.

6 Karolina:

skriven

Vilken härlig närbild på en häst, är det din????

7 Mia:

skriven

Oj, vad vi trycker!! *L*

8 Inger Maryissa:

skriven

Vilken så fin bild !
Ha en riktigt fin dag.

9 Lena:

skriven

Vilken fin hästbild!!

10 synne:

skriven

Hallå där.
Hur många hästar har du?
Saknar kontakten med hästar. Men maken har allergi och astma så.....
Kram Synne :D

11 annebelle:

skriven

Underbar bild, hästar är så vackra. :-) Snart bor vi bredvid stallet.

12 Cederbarr:

skriven

Vad hälig bild! helt underbar :D

13 Berntiqra:

skriven

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

Kommentera här: