Dags för ny frisyr =)

Idag ska jag äntligen till frissan. Mitt hår just nu är en katastrof. Går inte att göra någonting med det, det bara hänger platt runt huvudet, hemskt!!
Jag är ju väldigt mörk nu och det gör att "dom grå" syns väldigt väl när håret börjar växa ut men jag har en plan ;)
Jag tror att "dom grå" syns mindre om jag färgar håret såhär:

image1023

Den frisyren är jättefin också, vi får se vad min frisör säger.


BloggRegistret.se
1 A:

skriven

Åh, så himla snyggt =) Önskar att jag kunde ha det så..... Mitt hår é hopplöst =/ Lycka till....

2 Maria:

skriven

Jätte snygg frisyr. Själv vart det lite av Viktoria Beckham. Kort i nacken med flikar fram så jag kunde behålla min längd där på håret.
Ha en härlig dag nu.

3 Lisa:

skriven

Ja jag röstar för, såg ut som en fin frisyr och bra färg, vi får väl se lite före och efterbilder på håret sen hoppas jag!!

4 Inger Maryissa:

skriven

Jätte-fin frisyr.
Här är det också dags att gå till frissan, då det var ett tag sedan sist.
Men oj, vad svårt det är ibland att bestämma sig vilken frisyr jag vill ha.
Har låtit det växa ett tag för att kunna bestämma mig lättare.
Ha en bra fortsatt dag.
Kram

5 Annsingen:

skriven

DEN frisyren är supersnygg! Lycka till!
klart det var kvinnlig list:))

6 Linda:

skriven

Jättesnygg frisyr...
undra om jag också kan ha det så...måste också göra något åt mitt kråkbo!

Tack så mycket, ja nu minusar det på vågen..och det är kul!

7 Ulla:

skriven

Jag kommer precis från frissan. Jag har klippt det kort bak och behållit längder på sidan. En ganska vanlig frisyr just nu, men den är lätt att sköta och det passar mig.

8 Catrine:

skriven

Svar: Jo, det är ju klart att det är mysigt att vara i stallet, men jag har verkligen helt tappat intresset! Synd! Oj 4 , vi har två o jag tycker det är mkt att ta hand om !:P

9 kats:

skriven

mkt mkt snyggt... skulle kunna tänka mig det själv men jag är så dålig på att hålla på med håret...fniss

10 Helena:

skriven

Skit snyggt!!!!!!!
Så kan jag tänka mig nästa gång, wow.
Dö läcker färg.
Får vi se resultatet?
Kram.

11 My:

skriven

Det där var verkligen en skitsnygg frisyr och färg! Bidde det så?

12 Nilla:

skriven

Hej på dej .Blev håret bra ??
Träningen gick super jag är skitnöjd...kram kram

13 Dress Like a Princess:

skriven

Blev håret bra? :)

14 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Men åh så nyfiken jag nu blev! Jag vill se hur det blev???

Kram Sus

15 Nettan:

skriven

Snygg frisyr. Önskade jag kunde ha sån frisyr.

Lycka till med klippningen

16 Gabbi:

skriven

God morgon!! Nu vill jag se bild på nya frillan!
Ha en fin lördag!
Kram

17 Vaniljis:

skriven

Skitsnyggt. Har skrivit ut bilden. Vill ha färgerna nästa gång jag går till frissan. Snygg frisyr men jag skulle aldrig klippa av mitt långa hår... ;)

18 Carina:

skriven

Skitsnyggt, kan vi få se resultatet?
Ha en go lördag du också :-)

Kommentera här: