Dagens steg

Idag blev det 7623 steg. Nu är jag jättetrött och ska sova.
Kom ihåg att svara på min fråga.


image1039

Och tryck gärna en gång här nedanför också ;)
 
BloggRegistret.se


SOV GOTT OCH DRÖM SÖTT!!
1 izzabelle,:

skriven

så söt bild!!

2 Evans:

skriven

Sov så gott!

3 Emilia:

skriven

Duktigt med så många steg :)

4 Linda:

skriven

Listan ligger inne... hoppas din dag varit bra..och lycka till i morgon!

5 franci:

skriven

dröm sött:)

6 Gabbi:

skriven

Duktiga du.. ;)
Förresten..
God Morgon sunshine!!
Jag hoppas att din söndag blir fin..
Kram

7 Ulla:

skriven

Nu slog du mig. Jag kom bara upp i 3561 steg. På helgerna går jag inte speciellt mycket.

8 Åsa.S:

skriven

God morgon!
(Min stannade på strax över 6000 i går)

9 A:

skriven

Hoppas du sovit gott =) Ha en fin dag...Kramen

10 Inger Maryissa:

skriven

Nämen....vilken söt bild.
Kissen ser verkligen ut att sova gott, och kissar kan sova på de mest underliga platser.

11 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Gud så söt bild!

Kram Sus

Kommentera här: