Dagens steg



Idag har jag promenerat 9361 steg. Det var knappt så jag trodde jag skulle få ihop 4000 idag eftersom vädret har varit så dåligt men nu i kväll hade blåsten mojnat och det var riktigt skönt ute.
I morgon ska jag jobba och då blir det inte lika enkelt att få ihop steg men jag får göra mitt bästa.
Får väl ta igen det på kvällen om det inte blir tillräckligt under dagen.
Kämpa på alla "med-gångare"!

Det behövs fler svar på min fråga!!

BloggRegistret.se
1 Nina på Johangården:

skriven

I morgon blir det mest sitta, allmänna kommunikationer och skola. Inte har jag tagit fram stegräknaren än heller... Lat jag? Ja! Ibland.

2 Lisa:

skriven

Så duktigt du är! Jag tror inte det blivit såååå många steg för mig idag, trots vovvepromenaderna idag, de har varit korta men många istället, det verkligen stormar/har stormat här idag!

3 annebelle:

skriven

Härligt med lite pepp! det behöver jag just nu på motionsfronten. I dag åkte stegräknaren på.

4 A:

skriven

Oj, vad duktig du är =) Jag skippade min idag... Kanske tar den i morgon igen... Kramen

5 Linda:

skriven

Bra jobbat idag...
det var ju nemas problemas..*L*
Lista ligger inne nu, kopiera gärna den.
I morgon kör vi så det ryker!!!
Lycka till i morgon också!

6 Gabbi:

skriven

Va du e duktig!!
God Morgon, förresten!
Ha en underbar alla hjärtans dag!
Kram

7 A:

skriven

God morgon =) Hoppas du får en fin dag vännen...Kram

8 Carina:

skriven

KRAMMIS

Alla hjärtansdag ;)

9 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Grattis till din guldstjärna hos Linda!
Kram Sus

10 Tanja:

skriven

Ha en fin dag idag! Och vad fint du bor - önskar jag bodde så...!!

Bra jobbat med stegräknaren - keep on!

Kommentera här: