Chips

Jag åt chips igår...jag tror inte min mage gillar chips... =/

BloggRegistret.se
1 Camilliondollar Baby:

skriven

God morgon!

2 Marie:

skriven

DEt som är såååå gott!

Jag önskar dig en kanonbra lördag!
Kram kram från Marie

3 britten:

skriven

NÄ INTE MIN MAGE HELLER...KRAM

4 Eva:

skriven

Inte min heller... men däremot tortilla chili chips från Santa Maria gillar den massor! :o)))
/Eva

5 Inger Maryissa:

skriven

Det är gott med chips, men det var länge sedan jag åt det då inte heller min mage tål det längre.
Undrar vad det beror på....
Min kisse gillade också chips...rolig kisse ;-)
Ha en fin fortsatt dag och helg.
Kram

6 Anneli:

skriven

Inte min heller...men ibland offrar jag magen för att få smaka ett chips eller två...fast det klarar den ju så klart...men inga mängder...och har man en chipspåse är det svårt att sluta innan den är slut...så det slutar alltid med kass mage i alla fall...trots goda intentioner ;O))

Ha en riktigt trevlig lördagskväll!

7 Carina:

skriven

Aj,aj :/
Chipps är ingen höjdare för krassliga magar.
Från en annan som vet av erfarenhet.

Kommentera här: