Besviken

Jag fick inte jobbet jag sökt på den nya avdelningen...ledningsgruppen ville ha mig kvar där jag är...men där vill jag ju inte vara längre...hmmm...nu får jag tänka ut en ny strategi...

1 Åsa.S:

skriven

Vad synd, fast det är ju kul att de vill h kvar dig där du är... hoppas du hittar nåt annat då!

2 Linda:

skriven

Nej vad trist.. i och för sig bra att dom uppskattar det du redan gör. Men om du vill byta så borde dom väl lyssna lite på det också... hoppas du hittar nåt annat skoj!

3 Ritha:

skriven

Dumma företag när dom gör så!! De tycker förståss du gör ett bra jobb där du är, men för din skull, så behövde och ville du säkert nån annan stans.
Hitta ny strategi... =)

4 Vaniljis:

skriven

Tråkigt! Men det går fler tåg! Fast jag förstår att du är besviken. kraaaam

5 Helen:

skriven

Verkligen tråkigt när det blir så, det enda jag kan trösta dig med är att du är BÄST :)
Hmm det är skumt det där med min nya design, vissa ser den som den ska o andra inte, troligtvis beror det på bildupplösningen på skärmen.
ja visst är det vackert i Norrland så även i Skåne hehe.

6 Jackann:

skriven

I really enjoyed my visit. A great site

Kommentera här: