Vilken vecka!!

Den här veckan har varit helt hysterisk!
Åkt hemifrån när det varit kolsvart ute och kommit hem när det har varit kolsvart.
Har inte sett mycket dagsljus alls.
Massor att göra på jobbet, har varit helt slut när jag kommit hem.
Dessutom har det varit plus-grader hela veckan så snön har sjunkit ihop oroväckande mycket.
Idag fick jag dessutom ta fram broddarna för att klara ishalkan.
=(

1 Nilla:

skriven

Ja det regnar här och töar hos dej ...hoppas att ni får en vit jul i alla fall..kramkram

2 Mija:

skriven

Jag känner igen känslan..

Ibland snurrar allt för fort.. Då gäller det att bromsa upp lite.. :)



Hoppas du får lugn o ro snart. Jag ska ha jullov nu och jag tänker fanimej inte öppna EN ENDA jäkla skolbok under de här tre veckorna!! (skrattar)



Kram på dig

3 My:

skriven

Din stackere, julledigt snart då? Så du hinner med allt stress med det med...ibland går tiden alldeles för fort, man hinner inte hänga med i svängarna...

Hoppas din fredag blir bra, ändå, kramar!

4 LillaNisse:

skriven

Det här tövädret har vi kunnat vara utan nu när snön kommit...

Kram

5 Nettan:

skriven

Ja, här finns det inte en snögnutta så långt ögat når. Ha, ha!

Det blir nog asfaltsjulafton som vanligt.



kram

6 Sandra:

skriven

Ja det är lätt att bli deppad om man aldrig får se solen..Shit 5 hästar!!Vad gör du me alla dem?Vad har ni för slags "muisar" ungdjur el?Vart arbetar du?1000 frågor jag vet! =) Hoppas du får en lugn o skön freda kväll!

7 Nina:

skriven

Ja, det är lite tungt nu... med allt mörker. Men snart, snart... vänder det!

8 Synne:

skriven

Lika illa här. Ingen snö alls längre. Halt som bara det.

Vill ha lite ljus nu...

Sköt om dig och njut fredagen.

Kram synne.

9 Carina:

skriven

Men på söndag vänder det igen och dygnet blir ljusare och ljusare igen, tack o lov!

Kommentera här: