Veckans steg



Måndag 6036 steg.
Tisdag 10496 steg.
Onsdag 6232 steg.
Torsdag ingen stegräknare på.
Fredag ingen stegräknare på.
Lördag 9574 steg.
Söndag 3848 steg.
1 soffie:

skriven

guuu va du är duktig,

min stegräknare la av i oktober å jag har ej köpt nån ny så nu håller jag ej reda påt,

brukar gå mellan 50min-1,5 timme nu minns jag ej hur många steg det blev men det blev en del,

ha en goo kväll

2 Kattis:

skriven

Hejsan!

Du är duktig du. Man kanske ska skaffa sig en stegräknare nu när man inte ska jobba mer.

Man kanske kan röra på sig lite mera.

Ha en skön kväll!

KRAM

3 Lenana:

skriven

Oj,oj det var många steg! :D



Sv. i i 19 år har skrivigt om min skada under kategorin "Om mig" andra inlägget där berättar jag om min skada.



Ha en fin kväll!

4 Mia:

skriven

Ja, inte 17 behöver då DU gå på gym!!! Många kilo blir det... huvva!!

5 Sus i dus i desperat träning!:

skriven

Det gick inte att kommentera inlägget här ovan så jag gör det här i stället!



Många steg!!



Ja skrot behöver du ju inte lyfta på gym!!! Du är nog råstark!!



Kram Sus

6 Camilliondollar Baby:

skriven

Kunde inte heller kommentera inlägget ovan, testa att publicera det igen.



Snacka om att du måste vara vältränad. Låter ju som roligare träning, än den jag och syrran pysslar med.



Kram

7 lena:

skriven

Försökte svara på nästa inlägg men det gick ej??

Men vad du kånkar och bär, du måste ju vara jättestark:)Ha det bäst, kram.

8 Vaniljis:

skriven

Försökte också svara på nästa men icke sa nicke. Ja du behöver sannerligen ingen styrketräning. Må gott! Kram

9 Malin:

skriven

Gick inte att kommentera på senaste inlägget. Men gisses vad mycket du kånkar och bär på! Något gym lär du aldrig behöva besöka. Men hur klarar ryggen allt? Kramiz M

Kommentera här: