Varför är det så svårt?



Hur mycket snor kan det finnas i en näsa egentligen?
Jag mår bättre men är fortfarande jättesnuvig, halsen svider, jag hostar och nyser och läpparna är torra och spruckna.
Ändå funderar jag fram och tillbaka...ska jag jobba i morgon eller inte...jag mår ju bättre...en förkylning är ju bara en förkylning...

Är det någon som känner igen tankegångarna?
1 Jeanette:

skriven

Alltför väl.., tyvärr. Tycker du ska stanna hemma jag, och ta hand om dig själv!!

2 Maria:

skriven

Absolut känner jag igen tankarna men ingen tackar dig för att du jobbar om du inte mår bra..

Tänk på dig själv !



Krya på dig vännen !

Kram

3 Tösasnodden:

skriven

Jo så har man ju tänkt, fast man vet att man bör vila så man blir frisk någon gång, Krya på dej!

4 Lindi:

skriven

Det dåliga samvetet som knackar på?

Släpp det, och skona dina jobbarkompisar från en rejäl förkylning till Jul!

DET är omtanke...



Hade alla stannat hemma som blev så däringa snorförkylda så skulle man ju slippa mycket "rundgång".



Mitt råd: Stanna i sängen, drick varmt te med mängder av citron och honung i, skriv roliga blogginlägg till oss som ÄLSKAR att läsa din blogg...

Krya på dej, vännen och kasta bort ditt dåliga samvete!

Kram, Lindi (-:

(..och ät lite mer glass! Hehe...)

5 Ann:

skriven

God morgon! Krya på dej stumpan! Ta en extra dag hemma! Det vinner du på!

6 Gabbi:

skriven

Morning söting...

usch då...men du, höpr med Åsa, om hur hon gör, när hon e förkyld ;)!!!

Krya på dig!!!

Kramar

7 Junitjej:

skriven

De där tankegångarna känner jag verkligen igen.

Krya på dig!

8 Mia:

skriven

Känner igen det alltför väl! Jag tycker du ska stanna hemma... L

9 LillaNisse:

skriven

Det kan väl inte vara så att du känner att jobbet inte klarar sig utan dig....krya på dig...

Kram

10 Vaniljis:

skriven

Ja, hur mycket snor kan det finnas. Inatt har jag varit helt igentäppt. Tycker du ska stanna hemma. Det tänker jag göra. Vet att en del har omtenta nästa vecka. Dom skulle INTE gilla att bli sjuka till den. Inget får jag gjort här heller... :)

11 Anonym:

skriven

I know the feeling ;-) Krya på dig, det är så tråkigt att ligga nedbäddad sådär.

12 A:

skriven

God morgon....

hoppas du mår bättre idag

kram

13 Jen:

skriven

Oj oj, risken är väl att det går ner i lungorna eller nåt om man inte ligger still eller inte vet jag. Krya på dig kram

Kommentera här: