Utmärkelse

Tack snälla Jeanette, Gabbi och Tina för den fina utmärkelsen!
=)

Extra kul såklart att komma åter efter ett ofrivilligt blogguppehåll och se att man fått både utmärrkelser och en massa härliga kommentarer.


Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum,  tid och förhållande!

Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner.
De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.
Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda,
vill ännu flera vänner  fortplantat sig.
Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!

Nu är tanken att jag ska ge utmärkelsen vidare till 8 bloggare men jag väljer att ge den vidare till alla er underbara människor i Blogglandia som förgyller mina dagar.
KRAM!
1 LillaNisse:

skriven

Jag förstår att du får den här utmärkelsen, grattis...

Kram

2 Synne:

skriven

Säger grattis till den och tackar samtidigt för att du gav den vidare till mig och andra.

Klems Synne.

3 Maria:

skriven

Grattis till utmärkelsen. Det är du värd.

Tjingeling

Kommentera här: