Tiden går fort...

...när man har roligt.
Nu har "Stora Tjejen" och hennes sambo åkt iväg. Vi har haft två mysiga dagar tillsammans med prat, skratt, julklappar och spel. I går hann vi spela 3 olika spel.
=)



Sundsvallsspelet



Retro



När och Fjärran.

Så kul när vi träffas...tråkigt bara att det blir  så sällan...hoppas dom flyttar lite närmare snart.

1 Ann:

skriven

Tack! :)

Vi har med spelat spel! Thobias plastsyrra tyckte att han skulle göra annat än bara tevespel så hon köpte ett nytt Yatzy till honom! Snart dax för en omgång till:))

2 Nina:

skriven

På ett sätt är det lite jobbigt när barnen blir stora och drar iväg långt bort. Man saknar ju dem även om de är vuxna.

3 Åsa.S:

skriven

Kul att spela spel... vi gör det alldeles för sällan!

4 evans:

skriven

Det är kul med sällskapsspel!



svar: Jag har massvis med icke-deckartips! Vad sägs om böckerna av Eva Swedenmark och Annica Wennström? "Smultron och svek", "Vinbär och vemod" och "Hallon och hat". Lättsamma, trevliga, en del kärlek, men inte för mycket. En annan väldigt bra bok är "Tidsresenärens hustru" av Audrey Niffenegger. Underbar bok! Hmmm, vad har vi mer? "Smuts" av Katarina Wennstam är bra. Fler tips finns på min läsblogg. Där har jag bara listat en massa böcker, men länkarna går till min vanliga blogg där jag skrivit mer om dem:

http://evans.blogg.se/iread

5 Åsa:

skriven

Hoppas ni haft en underbar jul där! På nåt sätt är det skönt att julen är över även om den är hur mysig som helst..

Kram..

6 soffie:

skriven

å vad mysigt med spelkväll, det översta har vi aldrig spelat men de andra är roliga,

ha en toppenkväll

7 Lena:

skriven

Nejdå, det blev bara lite snö som kröp in här och där och jag satt mest bara och skrattade åt stora damen som kan bli lite fjollig i bland.

8 Anna´h:

skriven

Låter som ni haft några riktigt fina dagar = ) !

Spela spel med nära / kära e´en av mina favvogrejer !



Ta hand om dej !



KRAMAR

9 Emelie Talvis - e t a l v i s ♦:

skriven

Fin blogg! :)

10 Alina:

skriven

Ha en trevlig kväll! :)

11 Emelie Talvis - e t a l v i s ♦:

skriven

sv: så lite så :)

12 Mia:

skriven

Nu blir jag avundsjuk, jag har aldrig nån att spela med :-(

13 Anna´h:

skriven

Tips på roliga spel kommer här : Helt Hysteriskt , Alias , På 5 Sekunder , Lika Par Leka Bäst , Som Hund & Katt Vem Vill Bli Miljonär , Galen Panna , Twister & Rappa kalja !



Ha en skön Söndag !

14 Carina:

skriven

Sundsvallspelet vore något för min lilla dotter, retrospelt skulle jag själv vilja...är det försent att önska sig julklappar i år nu :/

Kommentera här: