1 Anonym:

skriven

avundsjuk, avundsjuk, avundsjuk

2 christel:

skriven

avundsjuk, avundsjuk, avundsjuk

3 synne:

skriven

Hej på dig.



Hoppas det går att kommentera nu då.

Här vräker snön ner. Har kommit 20 cm på bara några timmar.

Fin bild från din gård.

Kramen synne.

4 LillaNisse:

skriven

You've got mail...

Kram

5 kicki:

skriven

Ja här vräker det ner nu också, fy jag vill inte ha detta, och så skall det snöa hela natten, jag som skall åka till jobbet kl sju imorgon,,,kommer det mycket så måste ju traktorn fram innan jag kommer av gården, nej fy och blä, jag vill ha våååååår.

kramen på dej

6 Anonym:

skriven

fin blogg,komentera min tack;)whineup.blogg.se

7 Anonym:

skriven

fin blogg,komentera min tack;)whineup.blogg.se

8 Sandy:

skriven

Här vräker regnet ner.. inte kul!

9 soffie:

skriven

fniss

här har det snöat en del men nu har det slutat!

vi vill ha lite mer snö som lägger sig nu så vi kan åka pulka!

gokväll

10 Mia:

skriven

Men ååååå så kul! Ja, inte att behöva skotta, men att det blir lite vitt....eller är det så pass att det blir för mycket, rent av???? I så fall säger jag hu så hemskt! ;-)

11 Åsa.S:

skriven

Här har det bara kommit lite snöblandat... trist...

12 Nettan:

skriven

Här har det regnat heeeela dagen. Tur att man var på kurs och slapp vara ute i eländet! Inge en gnutta snö kvar av allt det som vräkte ner för inte så länge sen.

13 Plogflickan:

skriven

Här kommer det oxå snö!! Jippi!

14 Ann:

skriven

God kväll! Bonden bearbetas:))

15 Fia:

skriven

Här regnar det för fullt! Men om det blir kallt nu får vi isgata överallt.

16 vivan:

skriven

Åh....vad mysigt...här regnar det bara...kram!

17 Inger Maryissa:

skriven

Så avundsjuk jag blir....

Här har varit mörkt hela dagen och med strilande regn.....

Jag längtar så efter vinter och snö.

Det gör inget om det blir kallt, bara den kommer....



Kram



Kommentera här: