Översnöad

När A skottade igår så skulle jag flytta på min lilla bil som jag inte använt på några dagar och den var helt översnöad.
Här på bilens tak syns det tydligt vad mycket snö det har kommit.

1 Åsa.S:

skriven

Edsbyn... fast riktigt sådär är det ju inte här...

2 Åsa.S:

skriven

Haha, jag kanske skulle komma upp på en fika då! ;)

Fast de här säger att det är 20 mil

3 Palotta:

skriven

Oj det var massor av snö hos dig.. här är ingentinget just nu för det lilla som kom i förgår försvann snabbt.

Ha de fint o trevlig fredag:-)

4 Tina:

skriven

ja ibland är det roligt med snö ...om det kommer med måtta;)

Ha en skön kväll Kram!

5 Annelie:

skriven

Så såg det ut härhemma när det började. Nu är det jättelite kvar =(



Ha en härlig helg!

6 ♥Blondiie♥:

skriven

vrålar i falsett FUSSSSSSK!

jag vill med ha snö!!!!

7 Mia:

skriven

Jisses! Bra mycket mer än här...!!!

8 Camilla:

skriven

Oj jösses..ja det var nog mer än här tror jag:-)

Krya på dig!

9 Lotta:

skriven

Oj, oj, oj, här är det nästan barmark igen.

Kommentera här: