Otroligt!!



Idag fick jag stå i kö för att komma IN på Systembolaget!!
Hyllorna gapade helt tomma på vissa ställen.
Första gången det tagit mig längre tid att komma in i en butik än att komma ut.
1 LillaNisse:

skriven

Vilken tur att man inte hade vägarna förbi där då...hoppas att du fick tag i det du var där för då....

Kram

2 Tina:

skriven

Så var det för mannen han gav sig ändå iväg så han var där kl 10...värsta kön var det!!

Kram o ha det gott!

3 Lena:

skriven

Jag är glad att jag hade systembesöket avklarat i dag... Hade inte velat köa där.

4 Inger Maryissa:

skriven

Skönt att jag slapp att gå dit idag.

Men har varit med om förr om åren det du berättar, och det är jätte-jobbigt.

Kram

5 Nettan:

skriven

Oj, det var det jäkligaste !

På vår lilla systembolags-butik så var det precis lagom med folk, man handlade och gick till kassan och hade 1-2 st framför sig. Jätteskönt !



Hoppas du hittade nått gott på syster !



kram

Kommentera här: