Onsdag

Började dagen med akupunktur, det är helt fantastiskt att det verkar hjälpa mot huvudvärken/migränen.

Träffade sedan min kompis E för en runda på stan och en lunch. Det är synd att det blir så långt mellan våra träffar...

Passade på att handla livsmedel innan jag for hem, kände mig som en packåsna.

Just nu sitter jag här och funderar på om jag ska sätta ut A på Blocket...just nu är han dessutom GRATIS!!!

=(


1 Vaniljis:

skriven

Så du vill skänka bort mannen?

Snart vill du köpa tillbaka han... :)

Kram

2 Mia:

skriven

Kan du inte bara låna ut honom ett par dagar??? ;-))

3 Inger Maryissa:

skriven

Toppen att akupunktur kan verka mot migrän.

För huvudvärk / migrän är jätte-jobbigt att ha.

Jag hade det när jag var yngre, men det är skönt att det gått över nu.

Ha en bra fortsatt Adventshelg.

Kram



4 Annelie:

skriven

Härligt att det verkar hjälpa =)

5 Synne:

skriven

Akupuntur är bra.

Jag tog det när jag fick tinitus.

Blev kvitt den och det trodde jag inte.

Varför i allsindar vill du sätta ut A på blocket?

Undrar vad han gjort nu.....

Klems Synne.

Kommentera här: