Nu är det jul igen

Idag kommer "Stora Tjejen" med sambo hit så nu fortsätter julfirandet.
=)
Julmaten hoppar vi över idag och äter istället en fläskfilé-gratäng. Ska testa ett nytt recept som jag hittat.
Ska bli gott att få dricka ett glas rött nu, det passar ju inte så bra till julmaten.
I kväll blir det troligtvis en spel-kväll, det gäller att smida medans järnet är varmt, jag var ju en vinnare sist.

Ha en riktigt bra annandag jul!

1 Helena:

skriven

En till som är trött på julmat. Varför bojkottar vi inte den :0)

Ha en trevlig fortsättning och en trevlig spelkväll.

2 Anonym:

skriven

Låter ju utmärkt gott...mer lättsmält kanske..skall oxå lyxa med lite vinotito...

Kram!

3 tina:

skriven

De var jag ovanför som skrev ;)

4 Fia:

skriven

Vi har också skippat julmaten idag. Vi satsade på pasta och köttfärssås i stället.

Önskar er en trevlig fortsättning på helgen!

5 Maria:

skriven

Lycka till med spelande. Vissa att du är en vinnare nu!

Kram

6 Nettan:

skriven

Det lät som en mysig kväll - god mat, god dricka och lite roligt spel !



Ha det jättetrevligt ikväll.



kram

7 Åsa.S:

skriven

Det lät gott! Lägg gärna ut receptet... =)



Ha en fin annandagskväll!

8 LillaNisse:

skriven

Hoppas att du får en trevlig kväll då Ejmis...

Kram

9 CAT:

skriven

Mysigt att bara få umgås med sin familj!

Här ser vi körslaget och vi tog hamburgare från Frasse's idag då barnen var så trött på julmat! =)

Ha det bra!

10 Mossfolk:

skriven

Spel är kul! Hoppas att ni har en riktigt mysig kväll!!!

11 Ann:

skriven

God morgon! Idag ger jag mej på rean igen:)

12 Synne:

skriven

Hej på dig. Har läst ikapp hos dig nu.

Ser att julhelgen varit en bra helg för er.

Skönt det.

Här var det lugnt och stilla.

För stilla....

Bara maken och jag hehe...



Ser att ni även haft lite sorg hemma.

Men jag förstår er. Det är inte lätt när djuren börjar så där.

Kezo har det gott där hon är nu.

Tänker på er ialla fall.



Har ingen snö än. Men kallt. 11 minus just nu.

Känns som det är minst lika kallt inne....

Fryser så jag kan bli tokig hehe...

Startar nog ett oljeelement nu.

Önskar er alla en riktigt god fortsättning ialla fall.

Kram Synne.

13 Vaniljis:

skriven

Hoppas ni hade det trevligt igår! Såg att ni var tvungen att "ta bort" en liten misse. Alltid sorgligt...

Men nödvändigt ibland.. Ha en fin lördag, vännen.

Kram

14 Mötley Annika:

skriven

Skål och hoppas du haft en bra jul ,trist med kattungen men jag förstår beslutet .katthimmlen e ju ett toppen ställe för där bor ju många av mina gammla vänner ...kram

15 Margaretha:

skriven

Jag hoppas att du får en fin fortsättning på julhelgen med mys och fler spelvinster... ;)

Kram

Margaretha

16 Carina:

skriven

Också trött på julmaten nu,

igår åt vi porterstek istället för skinkan, gött!

Kommentera här: